ամփոփիչ հաշվետվություն

1.Տեղադրիր քո ուսումնական բլոգի բնագիտության բաժնի հղումը։

Բնագիտություն

2.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկած ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ի՞նչ թեմաներ կուզենայիր լիներ, որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։

ՍՆԿԵՐ

ԲՆԱԳԻՏԱԿ ՓՈՐՁ

ԲԱԿՏԵՐԻԱՆԵՐԻ ԴԵՐԸ ԲՆՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ

ԲՈՒՅՍԵՐԻ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ ԵՒ ԿԵՆՍԱԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆԸ
ԼՈՒՅՍ ԵՒ ՁԱՅՆ
ԳԵՏԵՐ, ԼՃԵՐ
ԱՊԱՐՆԵՐ ԵՒ ՕԳՏԱԿԱՐ ՀԱՆԱԾՈՆԵՐ
ԱԾԻԿԻ ՄԱՍԻՆ

ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ. ԳԱՐՈՒՆ

ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՓՈՐՁ ՋՐՈՎ ԵՒ ԲԱԺԱԿՈՎ

ԽՆԱՅԵ՛ՆՔ ԲՆԱԿԱՆ ՊԱՇԱՐՆԵՐԸ

ՀՈՂԸ

ՄԵՐ ԵՐԿԻՐ ՄՈԼՈՐԱԿԸ. ՕԶՈՆԱՅԻՆ ՇԵՐՏ

ՄԱՔՈՒՐ ՊԱՀԵՆՔ ՄԵՐ ՕԴԸ

ՉՐԵՐԻ ՕԳՏԱԿԱՐ ՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ. ՆԱԽԱԳԻԾ

ՄԱՐՄԻՆՆԵՐ, ՆՅՈՒԹԵՐ, ՄԱՍՆԻԿՆԵՐ

ԱՎՍՏՐԱԼԻԱՅԻ ՀԱՅՏՆԱԳՈՐԾՈՒՄԸ

ԱՄԵՐԻԿԱՅԻ ՀԱՅՏՆԱԳՈՐԾՈՒՄԸ. ՄԱՍ 2

ԱՄԵՐԻԿԱՅԻ ՀԱՅՏՆԱԳՈՐԾՈՒՄԸ. ՄԱՍ I

ՃԱՆԱՊԱՐՀՈՐԴՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԱՖՐԻԿԱՅՈՎ

ՇՈՒՐՋԵՐԿՐՅԱ ՃԱՆԱՊԱՐՀՈՐԴՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

ԲՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ

ՄԱՅՐՑԱՄԱՔՆԵՐ ԵՒ ՕՎԿԻԱՆՈՍՆԵՐ․ԱՄՓՈՓԻՉ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔ
ԱՎՍՏՐԱԼԻԱ

ԱՆՏԱՐԿՏԻԴԱ

ՀԱՐԱՎԱՅԻՆ ԱՄԵՐԻԿԱ

ՀՅՈՒՍԻՍԱՅԻՆ ԱՄԵՐԻԿԱ

ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԱՇՈՒՆ

ԱՖՐԻԿԱ

ԵՎՐԱՍԻԱ

ՄԱՅՐՑԱՄԱՔՆԵՐ, ԱՇԽԱՐՀԱՄԱՍԵՐ

ՀՈՂԸ

ԵՐԿՐԱԳՆԴԻ ԲՈՒՅՍԵՐԸ ԵՒ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԸ

ՄԵՆՔ ԷԼ ԵՆՔ ԲՆՈՒԹՅԱՆ ՄԻ ՄԱՍՆԻԿԸ

Դժվար առաջադրանք չկար բոլորը հեշտ էր,բոլորն էլ հետաքրքիր էին

3.Առանձնացրու այն նախագծերը, որին մասնակցել ես: Ո՞րն էր ավելի հաջողված քեզ համար, ինչու՞։

ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԱՇՈՒՆը , որովհետև մենք տնկեցինք բույսեր:

4. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։ Այո ես կարող եմ օգտագոծել օրինակ կարողանալու եմ տնկել ծաղիկներ և փորձերի օգնությամբ կհոգամ իմ կարիգները:

5. Քանի բնագիտական ֆլեշմոբի ես մասնակցել։

բոլորը

6. Ներկայացրու հետաքրքիր բնագիտական փորձ, կարող ես նկարահանել, տեղադրել բլոգում։

7. 1-10 նիշով գնահատիր քո երրորդ ուսումնական շրջանը։ 10

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *